marți, 10 iunie 2014

Mulţumesc pentru...nimic

Mulţumesc!

Cât de subtil am încercat să îţi spun în fiecare zi, în fiecare conversaţie pe care am avut-o.. 

Dar nu ai vrut să auzi, nu ai vrut să crezi, nu ai vrut pur şi simplu...nimic!

Dar nu este nimic. Probabil voi mai suferi tot la fel încă o vreme. Şi mă voi ruga ca într-o zi să vrei să înţelegi. Nu ştiu încă dacă îmi doresc să simţi şi tu ce am simţit eu în fiecare moment de nepăsare şi neştire din partea ta... Pentru că nu ştiu dacă eşti atât de puternic încât să rezişti şi tu cum am rezistat eu.  Nici măcar nu voi mai încerca să îţi spun cât de rău m-a durut pentru că mi-a ajuns cât am tras de noi în atâta timp, mi-a ajuns cât am încercat să îţi explic că nu e bine ceea ce faci. Oricum există de fiecare dată un motiv pentru tot. Nu voi judeca asta.. Fiecare trece prin momente dificile,ai avut dreptate. Dar oare nu am trecut împreună şi peste altele, poate mai grele? Ai uitat? Probabil că da.

Sunt sigură că vei înţelege într-o zi. Sper doar să nu fie prea târziu...Pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu