vineri, 2 iulie 2010

If only .

Acesta este titlul filmului pe care l-am văzut seara trecută. Este un film făcut bine, care te poate face să râzi,să plângi şi să spui "Te iubesc. "
Sam(Jennifer Love Hewitt) şi Ian( Paul Nicholls ) sunt impreuna de ceva timp. Locuiesc impreuna in Londra, ea este cantareata iar el, om de afaceri.Nu au parte de o zi prea grozava, apar tot felul de lucruri care le strica ziua. Mai mult, la sfarsitul zilei taxiul in care se urca Samantha este implicat intr-un accident, iar aceasta moare. A doua zi insa, lui Ian i se ofera sansa se repare totul, caci intamplarile se repeta, de aceasta data in mod aleatoriu. Astfel, el reuseste sa traiasca clipe de neuitat alaturi de iubita lui, insa nu va putea opri inevitabilul, care acum s-a intors pe dos.


-Te iubesc.
-Şi eu te iubesc.
-Vreau să-ţi spun de ce te iubesc.
-Plouă,ştii asta,nu?
-Trebuie să-ti spun asta iar tu trebuie să auzi.Te iubesc de când ne-am întâlnit dar nu mi-am permis s-o simt cu adevărat până astăzi.Mereu gândim în avans.Luam decizii din teamă.Astăzi,din ce am învăţat de la tine,fiecare alegere pe care am luat-o a fost diferită iar viaţa mi s-a schimbat complet. Şi am învăţat că dacă faci asta,îţi trăieşti viaţa din plin.Nu contează dacă mai ai 5 minute sau 50 de ani de trăit.Dacă nu era ziua de azi,dacă nu erai tu...n-aş fi cunoscut niciodată dragostea.îţi mulţumesc că eşti persoana care m-a învăţat să iubesc şi să fiu iubit.
-Nu ştiu ce să spun.
-Nu trebuie să spui nimic.Am vrut doar să ştii. "

Un film care merită văzut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu