sâmbătă, 26 iunie 2010

Adio !




Gata! Mi-am făcut bagajele . Să vedem... mi-am luat inima din dreapta (cea din stânga am lăsat-o acasă căci era frântă ), mi-am luat lacrimile de bucurie (cele pe care le-am vărsat de tristeţe au rămas pe perna mea ,mă aşteaptă,însă ele nu ştiu că azi le-am părăsit) , mi-am luat amintirile plăcute din copilărie (celelalte le păstrez într-un plic roz ). Gata,plec ! Ah,pe tine te las acasă,nu mai este loc !


Plec acolo unde bătrânul meu mă aşteaptă să mă aşez pe genunchiul său şi să îmi pună Biblia în mână.
Plec acolo unde fratele meu mai mare mă aşteaptă să îmi spună glume şi să râd de răsul lui inconfundabil.
Plec acolo unde prietena mea mă aşteaptă să îmi asculte toate nebuniile şi să nu se plictisească .
Plec acolo unde băiatul de pe linia 3 mă aşteaptă să strige iar după mine "Laura ce mai faci ?" entuziasmat .
Plec acolo unde numai eu ştiu cum să ajung şi plec pentru totdeauna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu