sâmbătă, 6 februarie 2010

Leapsa

Principala trasatura a caracterului meu: incapatanarea.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: inteligenta & sinceritatea.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: feminitatea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: spiritul inventiv.

Principalul meu defect: orgoliul.

Ocupatia mea preferata: orice numai sa nu ma plictisesc.

Visul meu de fericire: sa nu mai fie Romania o tara de cacat.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa mor fara sa spun tot ce am de spus.

Ce-ati vrea sa fiti?
: nu comentez.

Tara în care-as vrea sa traiesc: undeva prin S.U.A.

Culoarea preferata:
negru.

Floarea preferata: trandafir.

Pasarea preferata: papagal.

Prozatorii mei preferati: Mihail Sadoveanu

Poetii mei preferati
: George Bacovia

Eroul meu preferat: Spider-MAN

Eroina mea preferata: Xena

Pictorii preferati: nu le am cu pictura

Eroii din viata reala: nu exista.

Eroinele din istorie: nu-mi trece prin cap nici una momentan.

Bautura si mancarea preferate: Cola & nu am o mancare preferata

Numele preferat: Alexandru

Ce detest cel mai mult: oamenii orgoliosi.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu exista.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: nu a existat inca una.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am
: norocul

Cum as vrea sa mor:
fara sa-mi dau seama.

Starea de spirit actuala:
nasoala

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: alea pe care le face frate`mio

Deviza mea: Totul va fi bine!

Un comentariu: